Ledig imorn!

Denna vecka har till största del bestått av jobb, så därför har jag absolut inget roligt att skriva om alls. haha
Är iallafall ledig imorngon vilket känns skönt.
Blir en jobbig dag imorgon!


4 år sen du försvann, tiden bara susar förbi.
Jag menar hur fan kan de vara en evighet sen när de känns som förra månaden..
Som om de va förra månaden liksom, den där hemska dagen!
Den dagen som gav mej nytt perspektiv på allt i livet, allt fick en ny mening.
Världen bara gled unadn under fötterna, som om nån ryckte bort en matta som i alla tecknade program!
Skumt... Ja skumt var nog den känslan som dominerade i mig! Ett slag i magen, sen va de bara så, varken jag ville de eller ej!
Men nu är de som de e och ingenting i världen skulle kunna ändra de!
Bara att bita ihop o försöka gå vidare!
Men du kommer alltid finnas med mig i mitt hjärta.
Jag älskar dej min
bror!

Första gången jag skrev om min bror i bloggen. Kändes ganska skönt att skriva av sig.   


Kommentarer
Postat av: Camilla S

Svårt att sätta ord på sånna känslor Emma men det tyckte jag du gjorde fint.. otroligt så fort tiden går.. kommer heller aldrig att glömma den dagen då hela kroppen & hjärtat vändes utoinn... för min del speciellt för er skull.. eran starka sorg & man kan inget göra för att hjälpa!! Bara stå där & se på..;( Lilla Jonas!! Ta hand om dig!! Kram!

2010-01-18 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0