tisdag!

Idag har de vart full rulle sen ja vakna, haha elr ja jag vaknade ju för en timme sen, hehe..
Men har iaf hängt tvätt o slängt in e ny maskin, plockat ur diskmaskin o stallt in.... diskar även en ny maskin nu. Så har ja vikt kläder o lagt dom i garderoben.. O dammsugit, o nu slappar jag framför SJunde himlen...

Burr de va kallt här hemma förut, fick gå o hämta ved direkt när ja vakna o tända en brasa.. ;) men nu e de varmt i skönt här hemma....

När david kommer hem så blir de arbete, finns ju lite o göra som måsrte bli klart innan vintern, som all ved t.ex... Ska även laga korvstroganoff =) MUMS på de!!
Igår vart de spaghetti o köttfärssås, de va kanon gott, gjorde även lite extra så ja kunde frysa in färdigt i matlådor, elr bara köttfärsen, till de gångerna v i inte orkar göra matlåda till david =)

Ikväll vankas de ugly betty och DH =) Nu ska ja banne mej inte missa de som ja alöltid brukar göra när de e nåt ja ser på tv... Påminn mej någon? =)


Nu ska ja hoppa in i duschen, sen göra mej lite fin för älskling som kommer hem sen =)


Ha de !

Kommentarer
Postat av: Jan Johansson

Hejsan



Om det är så att du är intresserad av segling så kan du kika in på min sida.

Skriver OM segling men också hur det går med renoveringen på min Hurly 18 som heter "Sally"

2009-10-13 @ 15:27:14
URL: http://jannessally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0