Myssöndag!!

Riktigt skön dag! =) åkte in till stan på förmiddagen o handlade frukost o tacos :D Hyrde även tre filmer: My bloody valentine, The holls run red och bring it on, den nyaste asså=)

KOllade på My bloody valentine till frukosten som bestod av: baguette, kycklingröra, ost, sallad, skinka o gurka... Inte varje dag man har tid för en sån god frukost=)=)
Filmen var helt ok, men den hade nog vart tusen ggr bättre på 3D som de visade på bio... Synd att inte hyrfilmerna är 3D bara!

Gammal bild, när ja va brunette!! =)


Senare kom Martin & anneli, vi åt tacos o satt o snackade i köket,, sen kollade vi på den andra skräckisen :D hehe den va läskig men slutet förstörde hela filmen!!! Men i helhet var kvällen kanon trevlig, måste göras om!! :D:D
Har oxå en fråga till en viss person, Varför läser du min blogg?? Vi tycker inte ens om varandra, är du så nyfiken på mitt o davids liv?? Helt oskyldig fråga inte menat som någe tjafs/bråk elr någe provocerande.....
Eh skitsamma, ja borde ju vara glad att t.o.m mina ovänner elr vet inte om de kan kalla de ovän för de har ju aldrig varit min vän, men de e ändå rätt kul att folk som inte gillar mej ändå läser min blogg, konstogt egentligen... Ja skulle ju knappast läsa din blogg eftersom ditt liv inte intresserar mej ett dugg. Eftersom ja inte känner dej elr vill känna dej!!!

Nu sitter ja iaf o kollar på tv, haha ovanligt va? Tv är nog min bästa vän. Haha..
Funderar oxå på att börja dansa igen. hiphop elr street i såfall, men vill inte börja ensam i en helt ny grupp? nån som vill med??


Ne nu ska ja kolla vidare på tv. ha de bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0