Jag är laaaaaaaat!!!

haha egentligen vem försökte ja lura? inte ska ja ut o springa inte, får bli en tripp till brevlådan ist o hämta posten sen duscha haha.. Men ja känner inte ett så jätte stort behöv av att träna, är hel nöjd med min kropp, vill defenitivt inte gå ner mer i vikt, men lite mer muskler o bättre kondition har ju iofs ingen dött av!!

På tal om vikt, så finns de en väldigt dum o störd människa i Nora som springer runt till bland annat min svärmor o säger att ja har blivit så tjock, äru inte klok elr? haha kolla på dej själv, vägde mej senast igår o vågen visa 49 kg de kan man knappast kalla övervikt, speciellt inte när den personen själv är väldigt mullig... herregud vilka människor de finns... Ajja vet inte ens varför ja skrev de här nu, men den människan irriterar mej bara av att höra hennes namn.. Men ja vet att ja e så mkt bättre än att sprida en massa skit tillbaka, så om DU läser detta så öägg ner lilla vän, ingen kommer tro dej hur mkt du än försöker övertyga folk att ja e så jävla fet, folk har ju faktiskt egna ögon oxå, tänkt på de elr? O håll dej gärna utanför mig o min pojkväns liv, ingen av oss vill ha med dej att göra!!!!


Haha ok nu har ja skrivit av mej lite, nu ska ja gå o kolla posten, håller tummarna för att de ja vill ska ha kommit har kommit...


see ya later... tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0