Godmorgon!

Just nu sitter ja hemma hos min pappa... mamma skjutsade hit mej imorse när hon skulle åka till jobbet...
'Ska tatuera Anna idag! Sen ska ja träffa rebecca en väldigt gammal vän !! =)

Blir nog att åka buss hem idag, seegt.. Haha men ja har ju så bra musik i min telefon så de ska nog gå bra =)=)
Anna ska iaf tatuera en ros med ne banderoll i som de ska stå mamma i.. Kommer nog bli kanon snyggt... Lägger kanske ut en bild sen... beroende på resultatet hahhaa...

Ska nog äta lite frukost nu..

Saknar min älskling redan, fast ja nyss träffa han elr ja för typ en timma sen, haha helt otroligt.. =) men de e ju så de ska va =)
Han ska iaf jobba ikväll, sista kvällen denna vecka, o nästa vecka äre ju kreta.... Skönt o han hos mig en hel vecka :D:D


Ne nu tror ja syrran gör frukost....


Hörs senare kanske !!! Tjao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0