Freedag!!!

Fan så skönt med fredag, då får ja ha min fina hemma i flera dagar :D:D:D

Idag när ja vakna var jennifer här, vi kollade på stekta gröna tomater, så bra film...
Sen så tatuerade ja henne, elr ja gjorde klart en som nån annan hade börjat på.. Vart bra, Kommer nog bild sen när den har läkt =)=)

Ingen aning om vad som händer i helgen, kanske askersund imorgon men ja vet inte... de visar sej nog :D Nåt kul kommer vi nog göra iaf... Jennifer ska köra isåfall :D


Nu ska vi snart in till stan o köpa cola:D:D:D himmelriket även kallat, haha!!


Skriver mer sen.. ciao!


Kommentarer
Postat av: Petra

aa det kanske inte är så kul.

Jag vill ha en text på ryggraden - funderar jag på.

Sen vill jag även ha en fyklöver, antingen bakom örat eller bikinilinjen och en på foten. hahah gud

2009-10-16 @ 23:08:43
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0