......

Godnatt, nu ska ja gå o krypa ner brevid min underbaring:D krama lite
på honom så han vakna o kramar på mig, sen ska ja somna i hans härliga famn..!!

Älskar dej så himla mkt min fina prins...




Haha, btw... skulle göra rent min förlovningsring igår, så ja la den i ett glas med klorin o trodde att de skulle hjälpa.... BIG MISSTAKE!! Nu har ja en svart förlovningsring.. hahaha Eller guldet vart ju mkt finare men silvret är svart... Hahahaha klantig e man...
Men david tyckte de vart skitsnyggt med svart och guld, så han gjorde likadant med sin.. Hahaha
Vilka stjärnor va? haha men ringarna är fortfarande grymt fina iaf..
Men kom ihåg, lägg aldrig silver i klorin....!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0