=)

Nu har ja precis duschat... skönt.... Sprayade på mig lite BUS oxå, fast bara på överkroppen, brukar inte använda de men känner mej så himla blek... =) I vanliga fall använder jag bara dove summeer glow, jag tycker iaf den funkar kanon....

Sitter o väntar på att jag ska torka så ja kan klä mej.... Ser ut som de blir fiske idag ist, fast bara om ja ville de sa david, får se hur pigg ja e på de när han kommer hema, min lilla underbaring=)=)

Har funderat på om ja skulle göra som alla andra o lägga in dagens outfit.. ?
måste bara hitta kamera sladden bara... Visst e de typiskt att just den sladden försvinner alltid... haha den måste ha en förbannelse över sig haha!! Bilderna som redan finns på bloggen kommer från mobilen, men de e inte direkt nån höjdar kamera, så ska de bli fler vill ja ha sladden =)=)



Sådär ja nu har ja torkar..... KLäder kallar...
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0