Då va de dags igen ;)

Nytt försök...
Då va de dags igen, än en gång ska man försöka sig på bloggandet. Vet inte om de beror på att jag har alldeles för mkt fritid nu när ja är arbetslös. haha

Klockan är halv tre, har blivit en riktig nattuggla nu, men gör man inte av med energi så e de svårt att bli trött..
Älsklingen ligger o sussar så sött, själv sitter ja o slökollar på tv samtidigt som ja skriver de här, kanske därför de tar sån tid haha..
Sitter och tittar på Cityakuten som är på tren, väldigt länge sen man såg de, har aldrig riktigt följt de förut, så jag är helt lost om vem som är vem. Haha Missade även DH idag, de suger, haha men kollade på en riktigt bra film iaf "underworld 3" tror ja den hette... Såg även en skräckfilm häromdagen "the Uninvited" ganska läskig faktiskt men som film höll den inte mina mått.

Vi fick även våra efterlängtade förlovningsringar idag, dom e så fina och jag är så himla nöjd=) Så nu e ja bortlovad :D Härligt=)
I min står de Älskade David, samma i hans fast självklart så står de Emma.

Imorgon kommer Carina(svärmor) hit en sväng, då ska hon få se på hallen nu när den är helt klar, har ju målat om och sattit upp nya tavlor o så, så de ser nästan ut som en helt annan halls, vart jätte nöjd iaf, de vart dvinsk oxå, dvinsk e mitt smeknamn på david för er som kanske e så pass tröga att ni inte förstog de hahaha.

Men nu ska jag kolla vidare på tv...
Hörs imorgon =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0