Torsdag!!

idag är jag trött... Sitter o väntar på att de ska bli dags att åka till jobbet.... Börjar 12 o slutar 9.. segt att jobba kväll, fast alla är ju på så mkt bättre humör då, konstigt nog. hahaha
Snorkallt äre ute... Dock ingen snö men fröst överallt ända upp till trätopparna. Eldar iaf i kamin så här inne äre varmt och mysigt. :)

Snart äre helg iaf, ska bli riktigt skönt de... Vi ska nog inte göra så mkt i helgenk, david ska skruva bil (trååååk) Och jag ska städa o tvätta, inte så himla glamoröst. hahaha
På måndag fyller min älskade lillasyster 16 år =)=) GRATTIS... Dås ka vi åka dit o fira henne...
Tänk vad tiden går fort. Och snart äre jul oxå, iihh gott med julmat dock, men inte lika kul med all denna stress som julen för med sej! Jobbar tills dan före dopparedan :) Sen blir ja ledig ett par dagar, ska bli skönt! Sen äre bara några få dagar i mellandagarna, sen äre ledighet igen, ja klagar inte ! haha

Har inte hänt så mkt sen sist jag skrev, Jobb jobb oi åter jobb, haha nerå har hunnit stå på huve i trappen oxå, haha så nu har ja ett väldigt charmigt skrapsår i pannan, haha. Men som Patte på jobbet säger: De ger ansiktet lite karaktär. hahahaha omg..!

Nu ska ja snart kolla på våra bästa år, de va så sorgligt igår så ja grät faktiskt en skvätt, blir att göra sej klar för jobbet i reklampauserna haha..

Nästa fredag äre firmafest... blir nog skitkul :P skriver mer i helgen.. Lovar!!


Ha de bra nu! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0