Long time no see!!

Nu va de bra länge sen ja skrev, inte ok.. Väldigt mkt har hänt på sistonde.. Både Bra och dåliga saker..
Jag har flyttat hem till kumla igen, vilket är skit kul på ett sätt, men känns självklart även väldigt tråkigt att de inte funkade mellan mig o david.. Men vi pratar fortfarande med varandra o har även umgåtts lite.. Jag hoppas och tror att vi kan bli bra vänner i framtiden :)

Bor hemma hos pappa just nu, får dela rum med min lillasyster som är 16-år.. haha de kan verkligen sätta tålamodet på prov, speciellt eftersom vi har ungefär samma strl på kläder.. haha men mest tycker ja bara de är roligt o vara hemma med familjen igen, även fast ja inte har varit där så mkt ... Har behövt varit lite för mig själv på sistonde o inte behöva tänka på nåt alls så ja har mest flängt runt här o där...
Men nu äre sart dags att landa på jorden igen o ta tag i allt som måste göras..
1. Hitta ett jobb.. (har verkligen legat på latsidan haha)
2. Fundera ut vart jag vill bo
3. Hitta en lägenhet
4. Leva!!


Just sitter jag iaf hemma hos olle... har sovit här inatt.. Som vanligt vaknade jag as tidigt, typ halv 7... Känns normalt en lördagmorgon när man gick o la sig väldigt sent :/ Men på sistonde har sömnen varit helt galen.. Som om kroppen inte vill sova.. Men å andra sidan så är de grymt underbart med några timmar tidigare o vara helt för sig själv på morgonen innan alla andra vaknar :)
Sitter o dricker ett glas o´boy, tittar ut o ser en vit himmel med lite gråmulna stänk, haha ja vill ha sol o lägga mej o sola.. :)

Ikv, vet jag inte riktigt vad som händer, har en hel del som måste göras, vet inte hur jag ska hinna med allt riktigt.... Men de måste bli gjort idag :( Aja, nu ska ja vänta på att olle vaknar.. Då blire hem o duscha och starta dagen! :) Hajdo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0