skrattretande!!!

HAHA fick nyss höra från en att ja änvänder min brors bortgång för att få uppmärksamhet på min blogg.. haha de e ju fan skrattretande, borde ja inte skrivia om honom på min blogg för de första om ja nu vill ha den uppmärksamheten???

Som ni ser har ja inte gjort nåt inlägg om honom o hur synd de e om mig... o de tänker ja inte göra heller... De har liksom inte andra folk med att göra..

Kan inte förstå hur trångsynta vissa människor är, att förlora nån man älskar är bara olyckligt och tragiskt, absolut inget nån människa skulle vilja dra nytta av...
så för fan tänk på vad du säger, har du inge vett i skallen elr?

Nog om de, sitter i soffan med täcke o kudde, myys. :D o nu börjar våra bästa år oxå så de ska ja titta på..
Idag vet ja inte vad som händer... David ska repa idag med, dom måste ju spela bra på lördag.. :D
Jag plus dom ja ska dit med har redan köpt biljetter på förköp. de e nog kanske bäst :D sla tydligen komma väldigt mkt folk.. Så de blir nog kul..


Ne nu ska ja kika på tv.. hörs senare :P

Kommentarer
Postat av: Nin

om du nu skriver om din bror i din blogg är det helt & hållet upp till dig & ingen annan! jag tycker att om du vill skriva av dig om honom här i DIN blogg så ska du få göra det! varför skulle man vilja ha uppmärksamhet av att ens bror har gått bort!?

kram på dig Emma<3

2009-11-12 @ 12:41:04
URL: http://emiliaviktor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0